#PussyUntukPerpisahan

SALAM 1Pussy.

Syukur, cerpen aku berjudul "Diari Seekor Absurdis" telah terpilih untuk diterbitkan secara "pussy" (?) dalam antologi cerpen "Pussy Untuk Perpisahan".

(Sumber: @mutalibuthman)

Berita tentang projek antologi cerpen #PussyUntukPerpisahan ini mula berlegar-legar di Facebook dan Twitter sejak 4 Disember lepas lagi. Syarat-syarat cerpen -bertemakan perpisahan, main dan/atau haiwan serta sekitar 700-1000 patah kata.

Pussy? Apa yang pussy? Mulanya, aku betul-betul lost memikirkan cerita yang sesuai dan bertepatan dengan kata "pussy" itu. Lepas beberapa hari, lepas buat sedikit research (Ya, sebelum menulis selalunya aku akan buat research. Kau mampu?), baru aku dapat idea untuk menulis. Blegh!


Aku harap kau orang menyokong aku (dan penulis-penulis lain) dengan membeli antologi cerpen ini. Selamat membaca!

Sekian.

Majulah pussy untuk negara! (?)

CATATAN: Dapatkan antologi cerpen ini segera! Boleh dibeli di Art For Grabs, Annexe Gallery sehingga esok dengan harga RM20 senaskhah. Meowww..

Ulasan